Monday, January 3, 2011

Literatura + prezentacije za kolokvijum iz Međunarodnih odnosa

Literatura za kolokvijum u elektronskom formatu:




Prezentacije: tri nove prezentacije(13, 14, 15)
Definicije sistema i poredaka; Struktura i proces međunarodnih sistema; Različite podele međunarodnih svetskih sistema

link za preuzimanje SVIH prezentacija

Pojedinačne:


Definicije sistema i poredaka
Različite podele međunarodnih - svetskih sistema
Struktura i proces međunarodnih sistema
Teorije međunarodnih odnosa
Subjekti međunarodnih odnosa
Subjekti međunarodnih odnosa posle hladnog rata
Realizam
Predmet nauke o međunarodnim odnosima
Pomoćne discipline u izučavanju međunarodnih odnosa
Pojam priroda i razvoj nauke o međunarodnim odnosima
Neorealizam
Medjunarodni odnosi: od medjunarodne politike ka svetskoj politici
Liberalni institucionalizam 09/10
Liberalni institucionalizam
Geopolitika i međunarodni odnosi
Zajednica, sistem, poredak

1 comment:

Rita said...

Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da kontaktira Dr. Trust na WhatsApp: {+ 14432813404} ili putem e-pošte na {placeofsolution@yahoo.com} ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik se vraća jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam još jednom Dr. Trust.