Thursday, April 5, 2012

Pitanja sa kolokvijuma iz Pol. marketinga - OBE grupe


Pitanja – A  grupa

1.      Pozicioniranje proizvoda...
2.      Šta je nepolitički izborni marketing?
3.      Prva marketinška kampanja u Velikoj Britaniji? Ko i kada?

4.      Koje je vrhovno načelo pol. marketinga i kako se ispoljava, (navesti 4 od 6)
5.      Slogani DS i SRS-a iz 2007. godine koji karakterišu maximalistički ciljevi.
6.      Primer za neizborne političke ciljeve (Karić, 2004)...
7.      Tri karakteristike partijske identifikacije...
8.      Efekti stvaranja imidža...
9.      Politikološki deo strategijske analize...
10.  Šta donosi novi tip istraživanja, fokus grupe...
11.  Šta predstavljaju karakteristike partije i kandidata (činioci – strategija)...
12.  Podela kampanja prema vremenu u kojem se izvode...
13.  Šta predstavlja strategija „pozamljivanja tema“...
14.  Autor koji se bavio racionalnim biračem, u kojem radu?
15.  Čime je bio usporen razvoj pol. marketinga u Francuskoj?
16.  ...


Pitanja - grupa  


1. Sta su ofanzivne kampanje i ko je vodio kod nas 2002. takvu kampanju?
2. Ko je napravio preokret u marketingu kod nas 1997.?
3. sta je prodaja robe ?
4. sta je imidz?
5. Slogani?
6. Navedi 1 slogan,koja je stranka u pitanju i koje godine je bio?
7. Ko je ucestvovao u celovito odradjenoj kampanji u SAD?
8. Sta je usporilo razvoj marketinga u Francuskoj?
9. Navedi 3 karakteristike Amerikanizacije?
10. Sta su maksimalisticki ciljevi?
11. Koja je osnovna funkcija izbornih kampanja?
12. Sta je model distance?
13. Sta prethodi gradjenju imidza?
14. Koji su uslovi za tematsko glasanje, utvrdjivanje strategija kampanje?
15. Cinioci strategije kampanje?
16. Sta su programske kampanje?
17. Odabir tema okosnice kampanje? 

11 comments:

Anonymous said...

1. Sta su ofanzivne kampanje i ko je vodio kod nas 2002. takvu kampanju?
2. Ko je napravio preokret u marketingu kod nas 1997.?
3. sta je prodaja robe ?
4. sta je imidz?
5. Slogani?
6. Navedi 1 slogan,koja je stranka u pitanju i koje godine je bio?
7. Ko je ucestvovao u celovito odradjenoj kampanji u SAD?
8. Sta je usporilo razvoj marketinga u Francuskoj?
9. Navedi 3 karakteristike Amerikanizacije?
10. Sta su maksimalisticki ciljevi?
11. Koja je osnovna funkcija izbornih kampanja?
12. Sta je model distance?
13. Sta prethodi gradjenju imidza?
14. Koji su uslovi za tematsko glasanje, utvrdjivanje strategija kampanje?
15. Cinioci strategije kampanje?
16. Sta su programske kampanje?
17. Odabir tema okosnice kampanje?

Boban said...

Hvala, voleo bih da znam ko je bio vredan...? :)

Anonymous said...

18. Ko je u Srbiji imao promenu imidza?

Anonymous said...

Uljez (novinar) Jovan Mandic...:)

Boban said...

Bravo, bravo... :)

Anonymous said...

Ko je napravio preokret u marketingu kod nas 1997.?

Boban said...

Mislim da se tu radi o promeni imidža - a ne o preokretu u marketingu, kolega je pogrešno proformulisao pitanje...

A radi se o Vuku Drašković, ako se ne varam piše o tome u nekom od onih prozora.

Anonymous said...

jeste,i ja sam pomislila al me je pitanje skroz zbunilo,fala

Stepskivuk said...

pozdrav ljudi..studiram novinarstvo na Filozofskom u Novom Sadu. Pisem diplomski , na temu Politicki marketing i manipulacija u javnoj komunikaciji. Ima ko neku preporuku za neku knjigu ili ako ko ima nesto u kompu o tome pa da prosledi? Imam dosta toga vec,al rekoh aj da pitam.Pozdrav svima.

Boban said...

Da li možete samo da mi ostavite e mail adresu, proslediću Vam ja dosta toga - ali ne mogu da upload-ujem ovde u odgovoru na blogu.

Pozdrav.

Stepskivuk said...

Ok, hvala puno. evo adrese maristic@live.com
Pozdrav i hvala jos jednom.